Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

13 Ekim 2014 Pazartesi

Bebek kozmetiği seçimimiz


   
 Kızım doğmadan önce sebamed' in ürünlerinden almaya karar vermiştim. Sonuçta önerilen bir markaydı. O yüzden diğer dalin, nivea, gibi markalara itibar etmemiştim. Sebamed' in bebek losyonu, baby cream extra soft, bebek şampuanı, bebe kompakt hepsini birden almıştım. Alırken ürün içeriğine bakmamıştım sadece son kullanma tarihine bakmıştım o kadar. Lakin fazla kullandım. Neden mi? İçeriğindeki kimyasalların, koruyucu maddelerin bazıları için kanserojen etkiye sahip olduğu söyleniyordu. Bende bebeğime daha doğal ürünler kullamak istedim. Biraz kararsız biri olduğum için araştırmalarım uzun sürdü. En sonunda ekoorganik.com sitesinde Lavera organik bebek& çocuklar için nötr ve vücut şampuanı almaya karar verdim. Ürünün NaTrue ve vegan sertifikasına sahip olması tercih sebebim oldu. NaTrue.org adresinden ayrıntılı bilgileri alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder