Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

10 Ekim 2014 Cuma

Kızımın kitap sevdası

        Bebişten sonra kitap okumaya ara verdim. ( biraz daha büyüsün ona masallar okucam inşallah) Bütün vaktimi onunla geçirmek fotografları çekmek, videoya almak, yaptıklarını ve yediklerini yazmak en büyük keyfim.:) bugün kızım bana kitaplıktan bir kitap seçmiş! Gülse Birsel' den hala ciddiyim! (Laf aramızda ona hayranım, avrupa yakasından beri) Tam da bana uygun bir kitap nerden bilmiş benim bızdığım:) Kitap Gülse Birselin ince zekası ve espirileriyle dolu,tam gülümsemelik yani!  Köşe yazılarını bir araya getirmiş. Yazılar kısa olduğundan elimden bırakabiliyorum yoksa nerde sonu gelmeden bırakılmaz o kitap!( tı ). Önceeden...şimdi bebişim var elime kitabı alan( okumasınıda bilmiyorki yemese bari)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder