Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

8 Eylül 2014 Pazartesi

Anne ve bebeğinin ihtiyaç listesi 2

                                                       DÖNENCE


Başlangıçta çokta lazım değil gibi geldi ama gerekli bence. Neden mi ?  Bebeğin göz kasları gelişimine dönen oyuncağı takip etmesiyle katkıda bulunuyor. Sakinleştirici müzikler, doğa sesleri, anne karnındaki sesler dinlemesi gelişimiNi destekliyor. Aynı zamanda biz anneler için kurtarıcı özellikte biraz dinlenmek için;)

            Piyasada çeşit çeşit dönenceler var. Nacizane taysiyem oyuncakların renkleri canlı olsun ki bebişin ilgisini çeksin. (Bebişler ilk zamanlar sadece siyah beyaz, sonrada canlı renkleri görebiliyormuş) O yüzden Soft renklerden uzak surun derim. Pilli olursa daha iyi sürekli kurmaktan kurtulursunuz. Kumandası da olabilir. Ben chicco nun büyülü yıldızları tercih ettim. Çünkü biz biraz geç aldık dönenceyi almakta ileride de kullanalım istedim. Projektörün tavana ve tefine yansıttığı gökyüzü teması çok beğendim... Kızımla birlikte seyrediyoruz ben ona aydedeyi, yıldızları gösteriyorum çok hoşuna gidiyor;)  İlerde bizim fırlama ayaklandığında dönenceyi çıkartıp yatak kenarı projektörü olacak, müziği iki çeşit  biri doğa sesleri diğeri klasik müzik, gece lambası da ay şeklinde biz beğendik:)

HALI

Bebek  ve çocuk odaları için üretilen altı kaymaz,antibakteriyel halılar var bizim halı o da havuçtan...

ALT DEĞİŞTİRME ÜNİTESİ

Kullanım süresi kısıtlı olduğu için almadık.  Bizim bebiş 1,5 aylıkken bile el,kol ayak hiç yerinde durmuyordu sürekli bir kıpırdama halinde olunca  ilk zamanlar iki kişi bir alt değiştirme işi yapıyordu şimdi alıştımda bir kolumla gelen darbeleri ber taraf ediyorum:) diğer elimle altını değiştiriyorum. Ama piyasada güzel dolaplı ürünler var beğendiğim.

SALLANAN ANAKUCAĞI

Almadık. Güvenli gelmedi bana boyları yüksek, hoşuma gitmedi. Chicconun boyu alçak olan modelinide bulamadım sonra sallanan koltuk alınca vazgeçtim. Benim işime daha çok yaradı. Zaten iyikide almamışım bizimki en çok 1 ay duracakmıştı. Hamileliğim boyunca utrasyonda sürekli eli ayağı durmayan, doktorun bile "ben böle hareketli bebek görmedim "demesiyle tescillenen bebişim doğduktan sonrada bizi şaşırtmadı:))

KANGURU


Kangurumuz chiccodan ben kısa mesafede kullanacağım için   Chicco Goo kanguru fuşya modelini (hızlıal daki bir kampanyadan 59 tl ) aldım. Doğumdan itibaren kullanılabiliyor ve 9 kilo ya kadar taşıyor. Uzun yürüyüşler düşünenler fizyolojik, bel ve sırt destekli alsınlar çünkü bebişler büyüyünce insanın belide ağrıyor:(

NEM ÖLÇER/ TERMOMETRE

Arzum bebbe nemölçer- ısıölçerini aldım fiyatı uygun,saat,alarm,tarihide gösteriyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder