Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

17 Eylül 2014 Çarşamba

İlk oyuncaklarımız:)





Oyuncaklar o kadar güzel ki oynayısım geliyo...( laf aramızda zaten bıdığı eğlendircem ayağına oynuyorum bende:)) Bizim bıdığın ilk oyuncağı çıngırakları...bunlardan chicco komik fil çıngarağına deli oluyor görünce eller kollar çırpınıyor kuş misali uçtu uçacak:) Kuş şeklinde olan çıngıragı önceden dikkatini çekmiyordu(fazla ses çıkarmıyor). Şimdi araları iyi küçük, hafif olduğundan kendisi sallayabiliyor. Hepsinini diş kaşıyıcı olarak kullanıyor.

Kuzucuk lilynın başına gelenleri ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Bizim sıpa bacağından çekip çekip yemeğe çalıştı kuzucuğu kesmeden olmaz dedim ama dinletemedim bacağından ısırdı:) kuzucuk etki tepkiyi öğretiyor bebişe çekip bırakınca titreyip kendine geliyor.
.  Chicco pofıduk top  şuan benim oyuncağım. Havaya atıp yakalamaca oynuyoruz bızdık kızım kıkır kırır gülüyo kendinden geçiyo,:)  Top makinada yıkanabiliyor, içinde bir zili var  salladıkça ses çıkarıyor bu da bebişin dikkatini çekiyor.



   Chicco sevimli ayıcık, gerçekten sevimli şimdilik diş kaşıyıcı olarak kullanıyoruz. Eliyle çok rahat kavraya biliyor bebişim.Pusete herhangi bir yere bağlanabiliyo kırmızı ipi var arkadında. Çamaşır makinesinde yıkayabiliyorsunuz.


  

Chicco minik kuş, halkasından tutup çekince melodi çalıyor( halkaya bağlı ipte geri sarıyor) Atom karıncam var gücüyle halkayı yakalamaya çalışıyor yetişirse bırakmıyor ipini bi görseniz kollar bacaklar hepsi birden iple savaşıyor. Pembe bağlama ipi var istediğiniz yere bağlayabiliyorsunuz. Bizim beşiğimizde duruyor. Mini çiftlik kitabı, bez bir kitap kahramanımız küçük inekçik her seferinde gezintiye çıkıyor bende hikaye uydurup anlatıyorum. O genelde inekçiği yenekle uğraşsada beni dinliyo biliyorum. Kitabın her sayfasında farkı dokuları keşfetmesini öğreniyorlar.

Oyun halısı üzerinde çeşitli oyuncaklar çektince titreyen,  vurunca ses çıkaran, müzik çalan, ayna, dişkaşıyıcı önceden orda ölece yatıp seyrediyordu, sonraları tutmaya başladı bidik ama bırakması bilmediği için ağlıyordu şimdi istediği zaman oynuyor ama bizim atom karınca yerinde durmak bilmiyo kaşla göz arasında hemen bir yere şıııtıyor kendini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder