Pisicikler

Pisicikler
Fotoğraf bozcaada kilise karşısı sokağında çekildi. O sokak kedilere aittir. Baksanıza nasılda sarmal dolaş yatıyorlar

5 Eylül 2014 Cuma

Hoşgeldin bebeğim



          Doğum maceramıza gelince şöyle anlatayım ; işyerimden üç haftalık izin istemiştim. Kullanılmayan yıllık izinleri güzelce değerlendirmek lazım bence:) bu tatil iyi gelecekti hissediyorum:)zaten sıkılmıştım çalışmaktan, çalış çalış nereye kadar dimi? Günlerdir hayalini kuruyordum tatilimin ye,iç,yat, bebek alışverişi yap:)) bebişime bir sürü minik minik kıyafetler alcaktım. Planlarım bu yöndeydi. Bende durumlar böyleyken  Eşimi iki gün için Ankaraya toplantıya gitmesi gerekmişti. kızımız ise bu arada bize süpriz yapma niyetindeymiş haberimiz yok...neyse eşim apar topar gittiği gibi geri geldi Ankaradan. Biz kendimizi apar topar hastaneye attık ve yarım saat gibi sürede kızımız babasının geldiği gün dünyaya geldi. ( babasına düşkün olcanı şimdiden belli etti kızım bekledi babasını e tabi bende çok dua ettim ) Velasil Şimdi dünyanın en tatlı şeyi kucağımızda duruyor. Hoşgeldin bebeğim dünyamıza, seninle bu dünya çok daha güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder